What?!

Jag har bara haft 5 läsare idag!! Så lågt besöksantal har ajg ADLRIG haft! Hm, kanske ska lägga ner det här ändå? Eller är det bara så att folk har bättre för sig än att sitta inne och läsa om mitt sketna liv när solen skiner för fullt ute? Jag ska också försöka norpa lite solsken idag, har varit inne från halv åtta imorse när jag kom till jobbet, sen fick jag lite luft mellan jobbet och gymmet och gymmet och hemma men det var ju inte alltför mkt :P

Imorgon blir det Västerås tydligen, ska dit på en salesblitz lite sådär i sista minuten.. Ahh, höll på att glömma att hämta hyrbilen! Nu har ajg fan bråttom!! Ha det bra, kanske skriver lite mer ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Faster

Nä, fortsätt skriv. Det är alltid roligt att läsa vad ni har för er.

Kram

2009-04-22 @ 17:39:43

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0