Webcam

God morgon!

Kom på igår att jag har ju faktiskt en webcamera på min dator som jag inte har provat än, men nu när jag har hittat den kan jag ju lägga upp massa egobilder på mig varje dag :) Riktigt bra var den också, är fortfarande bara helnöjd med min Acer!

T-shirten kommer från Ginatricot

Idag är det släkt- och påsklunch hos farmor i Fredriksberg, ska bli jätte kul att träffa farmor för det var riktigt längesen nu! Ja och farfar också såklart! Det ska bli kul att träffa hela släkten, tror inte att vi har haft någon riktig släktmiddag sen julafton :P Nu måste jag däremot springa till hemköp och köpa yoghurt för jag är jätte hungrig!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0