vin Diesel

Jag har precis sett nya Fast & Furios-filmen med Emelie och Daniel och helt ärligt måste jag bara säga, vin Diesel är fan sjukt mycket karl! Mums!! Jag vet att det är lite fjantigt men jag kan inte låta bli att fantisera om det här muskelberget till man som far till mina barn :) Filmen i sig var helt okej, som Emelie påpekade så har sånna här typiska pojk-filmer inte alltför mycket till handling, men jag tror ändå att alla lämnade biografen hyffsat tillfredsställda. Den manliga publiken fick en hel del action och snygga bilar, medans den kvinnliga publiken hade en hel del att titta på (Paul Walker är ju faktiskt inte heller helt fel)! Jag kan varmt rekommendera den om man är ute efter en lätt-tittad film!





Nu ska jag krypa ner i sängen med den fjärde och sista boken i Twilight-serien, böckerna är verkligen beroendeframkallande! Precis som min webcamera :)
Gonatt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0