Trött i kroppen!

Shit, jag är helt färdig! har varit på gymmet idag och tränat bröst med Daniel och Anna och jag kan knappt lyfta fingrarna över tangentbordet (ber därför alla om ursäkt för eventuella stavfel redan nu!)! Den egentliga orsaken till att min kropp är helt tom på energi är att jag igår körde ett rätt hårt pass med först 30 minuter core och sen 1 timme rygg med Daniel och Fredrik, kan ni gissa om min rygg värker?! Lyckades dessutom överanstränga bicepsfästet som sitter i armvecket så jag har lite svårt för att räta ut armen dessutom :P

Det är dessutom inte allt, jag har skrubbat ca 40 toastolar med diskborste och disksvamp på hotellet idag! Dum som jag är anmälda jag mig igår frivilligt till en dags jobb tillsammans med Sara. Jag visste att vi skulle göra nånting med toastolarna men tänkte att vi kanske skulle gå med ångmaskinen för att ta bort beläggningar eller så, men nej! Vi har stått med kalkmedel ända upp till knäna och skrubbat dessa jävla toaletter! Tur att man inte är kräsmagad!

Nu sitter jag iaf hemma i soffan nyduschad och fräsch, och ska snart ta mig till hemköp eller coop för att storhandla (lika bra när jag ändå har mamsens bil inne i stan!). Mitt kylskåp är tomt sånär som på en liter yoghurt och en loka citron.. Illa.. Har bestämt mig för att börja äta ordentlig mat tre gånger om dagen nu, blir väldigt mycket slarv när ajg bara ska laga mat åt mig själv.

Var förresten ut till snöån igår och kollade på Australia med Emelie och Sabine, fasikens vad vi grät! Och vilken underbar film!!

Ha en trevlig kväll allihopa, nu kurrar det i magen :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0