Tröööött!

Är helt slut efter en heldag ute i Snöån! Åkte ut redan vid åtta imorse då jag vaknade halv sju och inte kunde somna om. Kröp ner i en av alla sängar och lyckades sova några timmar till, hatar att jag börjar få svårt att sova igen! Gick iaf upp elva och bestämde mig för att vi skulle äta amerikanska pannkakor :) Jag, Kalle och Fredrik packade in oss i follkan och åkte in till stan och handlade. Jag glömde köpa mjöl så det blev pannkakor på rågmjöl. Jag tyckte inte det var riktigt lika gott men ändå helt ok! Fasikens bara att det ska ta så fruktansvärt lång tid att steka dessa mastodont-pannkakor, ananrs hade jag ätit minst en varje dag :)

Spenderade dagen på soffan och i köket, åkte lite beachbuggy och på eftermiddagen brände vi gräs vid Flodströms. Var första gången jag var med och brände gräs och det var ju faktiskt nästan lite kul! Så, nu har jag duschat vääldigt länge (tror inte jag luktar rök längre :P ), ska käka lite yoghurt med jordgubbar och banan och sen blir det The Hills på mtv.se tills jag somnar :)

Hoppas ni har haft en bra helg, min har varit väldigt OK!




Gonatt!

Kommentarer
Postat av: mums

Huj ! Det är väl TUR att det tar sån tid att steka american pancakes annars hade Du inte haft kvar Din pannkaksmage efter en liten tid ser Du !

Pappa är på Cassels på konsert med Micke o Therus och typ 7 andra folk, inte många bilj sålda inte ! Själv har jag varit på möte och lagt ner tvättstugeföreningen i Säfsbyn, hm en epok som går i graven ... trist !

Ha en bra kväll, puss mums

2009-04-20 @ 20:28:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0