Storshopping

Vet ni vad man kan få för 781,93 kronor på Coop ExtraLudvika?
Axa Balans Müsli
2 frp Bacon
Bananer
Citroner
Currysås
2 frp Dubbel Toa
Dusch Honey Rich
Falu Råg-Rut
Falukorv
Fiskpinnar
Flytande handtvål
God Morgon Ekologisk Juice
God Morgon Tropisk
Grapefruit
Hollandaisesås
2 frp Hot Dogs
3 burkar Kikärtor
8 bitar Laxfilé
Laktosfri Mjölk
3 burkar Majs
Matgrädde
Messmör
Mini förpackningar Mini Lätta
Morötter 500g
Naturella Jordnötter
Njalla bröd
10 frp Nudlar
Penne Rigate Fullkornspasta
3 plastkassar
2 frp Salladskyckling
3 burkar Tonfisk i olja
Shower Cream
1 burk Sparris
Cocktailtomater
5 burkar Krossade Tomater
Vispgrädde
3 burkar Vita bönor i tomatsås

Jag hatar att behöva köpa mat!! No more shopping this month..


Kommentarer
Postat av: jennie

Detta kallar jag storhandling,för en person!! Bra jobbat camilla!!

2009-04-15 @ 21:42:07
URL: http://jenniegunningberg.blogg.se/
Postat av: mums

Puss stumpan - tråkigt men kloka inköp när lönen kommer. Åh- Kalle ligger på soffan o drömmer ! Hela kroppen verkar jaga en hel flock älgar eller nåt, jösses att han inte vaknar !

Toastädning har aldrig varit din favvo om jag minns rätt !!! Suss gott

Mums

2009-04-15 @ 22:54:16
Postat av: sara

Haha, 780 spänn?! det är ju inget.

jag handlade på hemköp i kortedala för över 2000 en gång. Slå den! :)

2009-04-16 @ 06:04:15
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0