Riktig vårdag

Jistanes vilket fint väder det har varit idag! Hade det inte varit för att det har blåst rätt så kallt så hade den här dagen räknats som en sommardag istället för vårdag!

Åkte hem till Frbg igår kväll bara för att kunna åka motorcykel in till stan med pappa, Johan, Petra och Pär. Värmen i mitt rum var avstängd eftersom min hemkomst inte var riktigt planerad så jag fick sova i pappas säng och papsen sov på soffan :) Fick jätte mysigt sovsällskap i form av en väldigt kelsjuk Kaliber, han värmde mina fötter alldeles utmärkt!
 
Så imorse vid halv åtta bar det iväg till staden, ovanstående fördelade på tre motorcyklar och så jag då förstås. Har verkligen bestämt mig för att ta det där förbannade kortet i sommar, till sensommaren/hösten ska det stå med på mitt körkort att jag har A-behörighet! Vi besiktade cyklarna, en vägrade starta så den fick Thomas komma och hämta med bussen. Känns inte helt ovanligt att en enkel resa fram och tillbaka till bilprovningen kan bli sjukt komplicerad när min familj är inblandad. Vi käkade iaf en väldigt god hotellfrukost (som att jag inte gör det sju dagar i veckan :P )

Har även varit barnvakt åt världens sötaste, som trots 1,5 timmes promenad vägrade somna. Suck. Han var iaf snäll hela tiden. Var ute och gick med honom och så hundarna Ida och Akkar, är impad över att jag klarade av att manövrera ekipaget.

En väldigt glad och fortfarande pigg Edwin

Eftermiddagen/kvällen har spenderats i Snöån med mekning av beachbuggy (jag har självklart bara kollat på), massor av solsken och årets första ordentliga grillning. Har varit en underbar men väldigt lång dag, och nu somnar jag snart där jag sitter! Gonatt på er allihopa!


PS. Har tröttnat på att leta lägenhet så sommaren kommer spenderas i Frbg, iaf några dagar i veckan :) DS.

Kommentarer
Postat av: Anbna Banana

Du får bo lite hemma hos mig i sommar, så slipper du vara så långt bort! :)

2009-04-19 @ 00:08:12
URL: http://annahjort.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag stavar btw som en kratta! ;)

2009-04-19 @ 00:08:44

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0