Otroligt vårväder

och bakis-söndagar i Snöån är en bra anledning till att inte blogga, men idag är det lite skitväder så här kommer en update :)

Jobbade fredag förmiddag i receptionen, var mentalt förstörd när jag kom därifrån då jag hade mastodont-mycket att göra (tilläggas ska också att jag är ju inte så mycket i repan längre så rutinerna sitter kanske inte riktigt hundra :P) och var tvungen att sova lite grann. Efter träningen så åkte jag, Emelie och Sabine ner till Piren och satte oss på en brygga och drack lite gott och käkade. Kalle, Fredrik, Sigge och Daniel kikade också förbi. Var skitfint väder så vi satt där och mös tills solen var påväg ner, då drog vi till lobbyn ett tag och sen blev det Snöån. Åkte däremot hem tidigt igen och somnade tidigt, var helt slut :)



På lördagen gick jag upp vid halv åtta, tog en promenad på en timme och en kvart (mötte Anna H efter vägen så vi tog följe istället för att gå åt varsitt håll!) och käkade frukost på hotellet. Sen var det dags för pilates! Ulrika, som är pilates-instruktör och även moster till Matilda W, hade gått med på att ha en extrainsatt klass för bara oss så vi var fem stycken som studsade runt på de där jävla pilates-bollarna! Det var dock sjukt roligt och jag fick ordentlig träningsvärk vill jag lova :) Jag, Emelie, Anna, Daniel, Fredrik, ABA och Johanna spelade volleyboll på skogsplan också, var så sjukt härligt väder! Det var varmt som i juli ungefär! Vdi halv fem-tiden så satte jag mig däremot på cykeln och cyklade till Snöån, där vankades det grillfest och fest blev det!


Mer bilder kommer upp på FB senare i veckan :)
Söndagen spenderades till största del framför TV:n i Snöån, men jag hann med att utföda alla med amerikanska pannkakor, banan, riven choklad och sirap, vi grillade kyckling på eftermiddagen och allt som allt hann vi nog med tre filmer och iallafall 10 olika TV-program :) En söndag precis som en söndag ska vara!

Idag har jag varit på kurs med Kantina, en brand- och HLR-kurs. Soft dag med andra ord :) Nu ska jag äta yoghurt med jordgubbar, vila lite, kolla The Hills och städa innan famlijen kommer in till stan. Ikväll är det nämligen premiär för musikalen som världens bästa Anna H ska vara med i, och jag har äntligen möjlighet att få se henne sjunga! Första gången sen vi gick i skolan, trots att hon har uppträtt i kyrkan och på olka tillställningar hur många gånger som helst! Skäms på mig :P Så jag passade på att planera in en liten familjekväll! Kanske sushi efter föreställningen?


Kommentarer
Postat av: Anna Banana

TACK för att du kom hjärtat!! :D Du är super duper!

2009-04-27 @ 20:54:29
URL: http://annahjort.blogg.se/
Postat av: Anonym

Partey!

Jag ser att du har lite av knasens partymoves(sinne) i dig ändå. Härligt att se! hihi

2009-04-28 @ 03:55:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0