Onsdag hela veckan..

Nyss hemkommen från gymmet, är lite trött må jag lova! Blev biceps idag, triceps och core körde jag igår så nu är överkroppen nästintill klar för den här veckan :)

Dagen i Västerås igår gick jätte bra, jag besökte fem företag tillsammans med Heidi från Eskilstuna. Kunderna vi träffade var verkligen intresserade allihopa och hade massor med frågor. En tjej hade tillochmed förberett frågor och det har då aldrig hänt förut när jag har varit med! Jag åkte från Ludvika strax efter sex, och tur var väl det! När jag kom fram till Västerås hade jag nämligen en halvtimme kvar innan vi skulle träffas och hela den halvtimmen gick åt till att hitta fram! Fan nästa gång ska jag ta med karta och kompass :) Var tur att jag fick åka runt med Heidi också (det var lite mannfall så de andra fick gå runt själva istället för i par som vi brukar göra) för vi gick och körde vilse inför varje besök. Det var iallafall riktigt trevligt och jag var helt slut när jag kom hem strax efter fyra!

Efter träningen igår så åkte jag ut till Snöån för att äta ostkaka för första gången (det var riktigt riktigt gott!) och gratta favorit-Emelie på födelsedagen. Vi hade skit trevligt fastän att de flesta av oss var väldigt trötta. Vi sjöng "Ja må hon leva" och Arvid, som tog ton, sjöng "Ja må HAN leva" och det höll på att bryta ut ett asgarv mitt i sången. Sabine lyckades få Emelies ansikte att lysa i en helt ny nyans av röd också när hon skulle spela upp födelsedagspresenten hon fått av oss (vi gick ihop hela gänget och Sabine rövade med henne till en inspelningsstudio där hon fick spela in "Bed of roses" med BonJovi!), men tyvärr hade skivan inte kommit än så Sabine skrämde skiten ur Emelie när hon satte på originalet :)

Idag har det varit rätt stressigt på jobbet, fast samtidigt har det inte varit jätte mkt att göra (kan någon förklara hur det går till?). På gymmet gick det bra och nu ska jag göra mat! Snart kommer älsklings-Anna hit också, äntligen får vi lite tid för oss själva och komma ikapp i uppdateringarna.

Åh förresten, till helgen flyttar Jennie hem till Ludvika och jag är hur glad som helst :)

Kommentarer
Postat av: jennie

Snart kommer jag, o du blir inte av med mig hahaha

2009-04-22 @ 23:09:59
URL: http://jenniegunningberg.blogg.se/
Postat av: jennie

SNart kommer jag, o du blir inte av med mig hahaha

2009-04-22 @ 23:11:14
URL: http://jenniegunningberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0