Musikalen tjejer

Min älsklings-Anna medverkade i musikalen Tjejer som hade premiär på Avenyn i Folkets Hus här i Ludvika idag, och hon var super duktig! Hennes solonummer var klart bäst, utan tvekan :) Tyvärr så var ljudteknikerna kanske inte så erfarna som de borde, så det strulade en del med ljudet men annars flöt hela showen på hur bra som helst! Jag har ju inte varit på någon sådan här tillställning sen jag vet inte när, men jag ska definitivt försöka bli mer kulturell av mig :)

Stump, du var helt enkelt underbar!! Tog en del bilder också, tyvärr är min kamera inte världsbäst men jag slänger upp några imorgon iaf! Nu ska jag sova, gonatt på er!


I min nya skjortklänning från Koola Anna :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0