Kan det få gå åt rätt håll nån gång?

Fick avslag på ännu en lägenhet idag, en som jag verkligen VERKLIGEN ville ha.
Och hur många ettor finns det ute nu? Ingen på Ludvikahems hemsida som jag kan tänka mig iaf.. I Åhléns huset fanns det en men det är inte aktuellt. Vill ha en etta med kök, hyffsat nära stan, är det för mycket begärt?

Har dessutom vääldigt ont i kroppen idag! Överansträngde muskelfästena som håller mina enorma biceps på plats när jag tränade rygg i tisdags, nu kan jag knappt sträcka ut armarna ordentligt. Har haft huvudvärk också från och till under dagen för första gången på jätte länge! Känner för att krypa ner under täcket och läsa vidare i min braiga bok men det kan jag inte heller för den tog slut igår.. Rövens röv också..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0