Hm..

Imorgon är det lönedag och det alltid så otäcka och svåra shoppingbegäret kliar i fingrarna på mig.. Det här är fan som alkolism! Nej nej nej, jag MÅSTE spara, hur ska jag annars ha råd att köpa motorcykel i slutet av sommaren?! Gud så tråkigt det är att spara pengar!!

Apropå pengar så blev det en kort arbetsdag idag, jag är sjukt trött och det fanns inte alltför mycket att göra så det får bli några extra timmar imorgon istället. Sen visade det sig idag att jag ska vara med på ett frukostmöte på fredag, som egentligen är min lediga dag, så där får jag ju också in lite timmar jag inte räknat med.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan, läsa några kapitel i "Så länge vi båda andas" av Stephanie Meyer och sen kanske jag ska sova lite innan träningen :)


Kommentarer
Postat av: sara

Det stavas A L K O H O L I S M inte alkolism ;)



Bra bok eller?

2009-04-15 @ 09:29:55
URL: http://saraekehov.blogg.se/
Postat av: jennie

Vad kul att du är tilbaka i bloggträsket;) Tycker om o läsa din blogg! Men snart hoppas jag att få hålla mig uppdaterad live, kommer ju hem på riktigt i slutet av april! Kramkram

2009-04-15 @ 14:29:01
URL: http://jenniegunningberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0