Hata TV-avgiften!!

Idag har jag haft en väldigt bra dag på jobbet, det har inte varit fullt upp men timmarna har gått fort iallafall. Och när jag kommer hem och hoppas hitta en paketavi i brevlåda så är det enda jag har fått en räkning från Radiotjänsten. Och ingen dålig räkning heller!! De menar alltså att lilla jag ska betala 519kr för perioden 090417-090716!! Hur kan det vara rättfärdigat? Jag kollar ju inte ens på kanal 1,2 eller 4! Och inte nog med det, den första juni flyttar jag hem till mamma och pappa och där betalar ju de redan licensavgiften så när de ringde från Radiotjänst sa de att jag inte skulle behöva betala när jag har flyttat hem igen. När jag skulle ringa och påpeka detta till Radiotjänst så hamnade jag givetvis i kö. Gissa om jag var snabb med att lägga på när de förklarade att jag hade köplats 17!!! Röv vad irriterande!

Nu ska jag till gymmet och avreagera mig!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0