Andra bloggar..

Har verkligen haft tid att surfa nätet idag och har gått igenom miljarder bloggar känns det som :) Jag vet att många tycker det är skit fjantigt att ha en blogg, skriva och läsa bloggar men det börjar bli ett litet beroende det här! Jag läser alltid Blondinbellas och Kenzas bloggar, mest för att de båda är så mainstream och två av de största bloggarna i Sverige. Kenzas är definitivt favoriten, jag älskar hennes ärliga men inte för personliga stil. Får väldigt mycket inspiration till kläder därifrån! Blondinbella läser jag nog mer bara i väntan på hennes psykiska sammanbrott, ingen kan orka vara så preppy och perfekt ett helt ungdomsliv!

Är också lite insatt i bloggbråket mellan Blondinbella, Carolina Gynning och Katrin Zytomierska. Vad som egentligen har utlöst denna fight vet jag inte riktigt men jag tror att vår egna skandaldrottning Carolina och Katrin-vem-hon-nu-är tröttnade på Bellas perfekta fasader. Det är riktigt roligt att läsa om hur de två sistnämnda, ändå vuxna kvinnorna, kastar skit på en tjej som precis fyllt 18 i inlägg på deras bloggar nästintill dagligen! Typisk svensk underhållning! Är du som jag ändå rätt ny i bloggvärlden så kolla in Bloggkommentatorernas blogg, som ger en riktigt bra överblick om vad som händer i bloggarna just nu! De har stenkoll på alla pågående bloggbråk :)

Någonting som jag däremot har märkt av i alla bloggar, oavsett storlek, är alla dessa jävla stavfel! Jag började faktiskt blogga för att hålla igång engelskan (bloggade ju faktiskt helt och hållet på engelska ett tag), och bloggandet hjälper mig att inte tappa allt vad svenska och tangentbordshållning heter. Så varför inte andra bloggare ser det här lite mer än som bara ett rent nöje förstår jag inte.. Och är folk verkligen så lata att de inte orkar igenom vad de själva skrivit? Hur ska då någon annan orka läsa det? Vad vet jag?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0