Receptionista..

Önskar att jag vore trött som fan så att jag kan sova ordentligt inatt men jag är nog egentligen inte trött alls. Har precis kommit hem från jobbet, Mia är dålig så jag har haft hennes recepions-pass idag och kommer få jobba repan 7-15 imorgon också. Gör mig verkligen ingenting, skönt att få variera jobbet lite..

Var och tränade innan frukost imorse, är jätte skönt med innan-frukost-träning men allt blir så mycket tyngre när det inte finns nå energi i kroppen. Fick köra rätt så lugnt för imorgon blir det spinning och styrketräning så då kan det behövas lite extra ork i kroppen! Ska dessutom sova middag imorgon, det har jag lovat mig själv redan :)

Nu ska jag kolla klart på Americas got talent, trist bara att Elvis-imitatören Joseph Hall från Nebraska inte är med ikväll! Sjukt het säger jag bara..


Kommentarer
Postat av: Cuongphan

Hej, hur är läget? :)

2009-12-09 @ 15:37:25
URL: http://cuongphan.blogg.se/
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fortsatt bra dag/kväll!

2009-12-09 @ 15:57:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0